کابینت یونیک

طراحی زیبا و اجرای دقیق
کابینت یونیک

کابینت یونیک : ایده های نو برای خانه ای زیبا

طراحی و اجرا کابینت ، درب و کمد دیواری
قیمت مناسب
کیفیت عالی
طرح ها و رنگهای متنوع ،زیبا و جدید
سریع ترین زمان ممکن
طراحی 3D max

09191287302
09335087665
محمودی

ایمیل : unique_mdf@yahoo.com

کانال تلگرام : uniquemdf@

آیدی تلگرام : unique_mdf@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مقدمه ای کوتاه

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

برای داشتن آشپزخانه ای شیک و منظم باید به چیدمان داخل کابینت اهمیت داد. لوازم بسیاری هستند که نمی توان از آنها به عنوان وسیله ای تزئینی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرد همچنین نگه داری برخی از مواد غذایی خشک و یا موادی که برای نگه داری نیاز به محیط سرد یخچال ندارند

 تنها درون کابینت ها امکان پذیر است با این وجود نیاز به چیدمانی منظم و ایده آل برای داخل کابینت ها امری ضروری و پر اهمیت است در ادامه چند طرز چیدمان داخل کابینت را با هم مرور می کنیم.

  اگر چه چیدمان داخل کابینت آشپزخانه ما در نمای ظاهری دکوراسیون آشپزخانه تاثیر مستقیمی ندارد اما باید بدانیم که نظم و انضباط و عدم شلوغی آشپزخانه با وسایل مختلف زیبایی آشپزخانه شما را تضمین می نماید. برای چیدمان وسایل داخل کابینت روش های متفاوتی وجود دارد اما باید توجه نمایید که فضای داخلی کابینت شما نیز دارای محدودیت هاییست و باید برای قرار دادن تمام لوازم و مواد غذایی اضافی در داخل کابینت طرح و برنامه داشته باشید. در ادامه چند ایده و چند نوع چیدمان داخل کابینت آشپزخانه را با هم مشاهده می نماییم.

 باید توجه کنیم که لزوما نباید تمام لوازم آشپزخانه را در فضای بسته داخل کابینت پنهان کرد. برخی از لوازم آشپزخانه شما می تواند زیبایی هایی طبیعی تر و دوست داشتنی تر از سایر وسایل تزئینی در دکوراسیون آشپزخانه شما داشته باشد.

 هر یک از لوازم و یا مواد غذایی با شکل های خاص نیاز به فضاهای متفاوتی دارند که شما می توانید با خلق ایده های متفاوت بهترین بهره را از فضای داخل کابینت خود ببرید.

  معمولا چیدمان داخل کابینت با تغییرات زیادی همراه نیست زیرا برای تمام افراد خانواده یافتن مکان جدید لوازم کاری بسیار سخت و وقت گیر است در نتیجه بهترین تصمیم ایجاد طرح های زیبا و همیشگی برای چیدمان لوازم در مکان های مخصوص به خود در داخل کابینت آشپزخانه شماست.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
آقای محمودی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی